راه آسان دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

با این حال، مهم است که بدانید چگونه Scratch را بدون هیچ اشتباهی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  نصب کنید تا از مشکلات احتمالی در مک خود جلوگیری کنید. بنابراین ما از طریق این آموزش به شما کمک می کنیم تا یک عملیات اساسی را انجام دهید: Scratch را در Apple Mac نصب کنید. در ابتدا نحوه نصب Scratch را از طریق اپ استور توضیح خواهیم داد و در مرحله دوم، Scratch را با استفاده از اینترنت نصب کنید.

 

Scratch را با اپل استور نصب کنید

در ابتدا شما را با روش اول این آموزش آشنا می کنیم. این دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  روش ساده ترین و سریع ترین است.

 

این شامل نصب اسکرچ با استفاده از اپ استور است که فروشگاه آنلاین برند اپل است که در آن شما انتخاب گسترده ای از برنامه های رایگان و پولی را خواهید یافت.

 

 

اول از همه، با رفتن به "App Store" شروع کنید که با دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  حرف سفید "A" مشخص می شود که با قلموها در یک دایره آبی کشیده شده است. می توانید App Store را در نوار وظیفه که در پایین صفحه رایانه خود قرار دارد پیدا کنید.

 

 

سپس، فقط "Scratch" را در نوار جستجوی App Store تایپ کنید.

 

 

هنگامی که Scratch را در بین تمام نتایج پیدا کردید دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 ، روی آن کلیک کنید.

 

رتبه‌بندی‌ها و نظرات کاربران را با دقت بخوانید تا از قابلیت اطمینان برنامه اطمینان حاصل کنید.

 

سپس روی «دریافت» کلیک کنید. Scratch دانلود خواهد شد. دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  فقط باید چند ثانیه صبر کنید تا برنامه روی مک شما نصب شود. وقتی دانلود کامل شد، می‌توانید روی «Open» کلیک کنید تا مستقیماً روی Scratch بیفتید و شروع به استفاده از آن کنید.

 

 

این احتمال وجود دارد که Scratch نیاز به به روز رسانی داشته باشد.

 

 

نگران نباشید، این احتمال وجود دارد که اپ استور به دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  طور خودکار Scratch را به روز کند. اگر اینطور نیست، اپ استور به شما می گوید تا بتوانید به صورت دستی آپدیت کنید.

 

Scratch را با اینترنت نصب کنید

Apple Mac را برای نصب Scratch تنظیم کنید

ما روش دوم را برای نصب Scratch در Apple Mac شما پیشنهاد می کنیم: نصب Scratch از طریق دانلود از اینترنت. قبل از شروع نصب Scratch، باید یک تغییر ساده در تنظیمات مک خود ایجاد کنید. شما باید به "تنظیمات" رایانه خود بروید.

 

بعد، به "امنیت و حریم خصوصی" بروید. در نهایت، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  رایانه شما از شما می‌پرسد که کجا اجازه دانلود برنامه‌ها را می‌دهید.

 

 

به سادگی "Anywhere" را انتخاب کنید و سپس انتخاب خود را تأیید کنید. به لطف این تغییر جزئی، مک شما اجازه نصب Scratch را می دهد زیرا نصب در خارج از اپ استور انجام می شود.

 

این برنامه ها با فرمت “.dmg” دانلود خواهند شد.

 

Scratch را در Apple Mac بارگیری کنید

با آنلاین شدن شروع کنید. در رایانه های مک، اینترنت "Safari" نامیده می شود که با قطب نما مشخص می شود.

 

این در نوار وظیفه در پایین رایانه شما قرار دارد.

 

 

سپس، "Install Scratch" را در نوار جستجوی Safari تایپ کنید. هنگامی که Scratch را پیدا کردید، با مطالعه دقیق رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های کاربران برنامه، قابلیت اطمینان برنامه را بررسی کنید. پس از دانلود Scratch، فایل را در رایانه خود پیدا کنید.

 

سپس دوبار کلیک کنید، مثل اینکه می خواهید آن را باز کنید.

 

این یک تصویر با یک دیسک ایجاد می کند.

 

در نهایت این آیکون را به پوشه ای با نام “Applications” بکشید. با حرف "A" مشخص می شود، همانطور که برای فروشگاه App، اما در یک پوشه با پس زمینه آبی.

 

نصب Scratch در Apple Mac

از آنجایی که به احتمال زیاد این یکی از اولین بارهایی است که برنامه ای را روی مک خود نصب می کنید، پس این بخش به همان اندازه مهم است.

 

به احتمال زیاد هنگام نصب اسکرچ با اینترنت پیغامی ظاهر می شود. این فقط به شما می گوید که برنامه از یک توسعه دهنده ناشناس می آید. نگران نباشید، این فقط یک پیام پیشگیری برای جلوگیری از نصب بدافزار است. بنابراین، باید بر روی تصویر Scratch کلیک راست کرده و سپس "Open" را انتخاب کنید. یک پنجره کوچک باز می شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی "Open" کلیک کنید. برنامه Scratch اکنون در "Launchpad" در دسترس است که با یک موشک مشخص می شود.

 

تمام شد ! خراش آماده استفاده است.

 

نتیجه گیری در مورد نصب Scratch در Apple Mac

شما بر نصب Scratch در Apple Mac خود مسلط شدید. شما اکنون می دانید که چگونه هر برنامه ای را بر روی رایانه خود نصب کنید و همانطور که متوجه شدید، بازی کودکانه است. Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3  با این حال، اگر با رایانه یا فناوری های جدید آشنایی ندارید، اشتباه کردن کاملاً طبیعی است.

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: